Translate

niedziela, 3 listopada 2013

Wakacyjna przygoda 10

Świeżutki,  rozdzialik XD Miłego czytania, mam nadzieję, że się Wam spodoba ^^
Następnego ranka, po rozmowie z Minho, Roksana przemyślała wszystko o czym rozmawiali. Postanowiła się zmienić. "To dla Taemin'a " pomyślała. Ubrała się, uczesała włosy w koka i zeszła na dół. Ku jej zdziwieniu przy stole brakowało tylko Minho.
- Cześć chłopaki, siemka Emily. - powiedziała z uśmiechem na twarzy. Podeszła do Taemin'a, pocałowała go i dodała - Hej skarbie, jak spałeś?
-Dobrze Myszko. A Ty? Jak się czujesz? Lepiej niż wczoraj? - od razu zasypywał dziewczynę pytaniami.
-Tak, czuję się dużo, dużo lepiej niż wczoraj, dziękuję. Rozmowa z Minho mi trochę pomogła. Przemyślałam sobie parę spraw i... Teraz już jest ok. -powiedziała uśmiechnięta i zapytała - a gdzie jest Minho? Wyszedł gdzieś?
-On? Wychodzić? O tej godzinie? Co ty. Śpi jeszcze w pokoju. Nawet ja o tej godzinie nie śpię. - powiedział Onew.
-Onew, nie pogrążaj się już.- powiedziała Emily żartobliwie i wszyscy zaczęli się śmiać.
- To może ja pójdę obudzić Minho? - zaproponowała Roksana.
-Tylko weź coś ze sobą. Najlepiej wodę czy coś, bo Minho nie łatwo obudzić...- powiedział Key i podał dziewczynie szklankę zimnej wody, po czym oboje wybuchnęli śmiechem.
-Dziękuję, jak będę potrzebowała pomocy, to was zawołam, więc przygotujcie się na wszelki wypadek. - puściła "oczko"  do Taemin'a i poszła na górę.
***
-Minho, wstań, już jest późno.
-Nigdy nie jest za późno na sen. Daj jeszcze pospać. -powiedział i odwrócił się plecami do dziewczyny.
-Nie ładnie mnie tak ignorować. - powiedziała z wrednym uśmieszkiem i postawiła szklankę na szafce nocnej. -skoro nie po dobroci, to siłą.
Pierwsze, co zrobiła to odsłoniła okna. Tak, to zawsze działa. Gdy zobaczyła, że Minho nakrył sobie głowę kołdrą podeszła do łóżka i zrzuciła kołdrę na podłogę. Kiedy to również nie zadziałało, zabrała chłopakowi poduszki i zaczęła nimi w niego rzucać. On tylko się zaśmiał i powiedział:
-Słaba jesteś. Nie uda Ci się mnie tak łatwo wypędzić z łóżka.
-Zakład? -powiedziała, po czym wzięła szklankę z wodą i wylała trochę na stopy Minho.
-CHOLERA, ALE ZIMNO! JAK MOGŁAŚ BYĆ TAK BRUTALNA?- zaśmiał się.
-Cóż, nie miałam wyboru. Wstawaj. - powiedziała i się uśmiechnęła.
- W takim razie ja też nie mam wyboru... - podszedł do Roksany i ją pocałował.
-MINHO! C-CO TO MIAŁO BYĆ?! WIESZ, ŻE JESTEM Z TAEMIN'EM!- odskoczyła od niego jak oparzona i urażona skrzyżowała ręce na piersi.
- Wybacz, musiałem coś spra...
-Nie rób tak więcej. Ubierz się i zejdź na dół, wszyscy czekają tylko na Ciebie. - powiedziała i wyszła, trzaskając drzwiami.
***
-Jak poszło? Udało się? Woda zadziałała? - zapytał Key gdy tylko dziewczyna wróciła do kuchni.
- Tak, udało się. Dzięki szklance zimnej wody, pan "Śpioch" ubiera się i zaraz zejdzie. - powiedziała żartobliwie.
- O wilku mowa! Jak się spało "panie Śpiochu"?- zapytał Onew i wszyscy wybuchnęli śmiechem.
-Tak, tak, Onew. Wszyscy wiemy, że cieszysz się, bo to nie Ty zostałeś oblany zimną wodą. - powiedział, spojrzał z wyrzutem na Roksanę, po czym zaczął się śmiać.
***
Po śniadaniu każdy poszedł do swojego pokoju. Taemin pomyślał, że to dobry moment na rozmowę z Roksaną. Poszedł więc do jej pokoju.
- Hej kochanie, bardzo jesteś zajęta? -stanął w drzwiach pokoju dziewczyny.
-Nie, no coś Ty. Wchodź kotku, chyba że wolisz stać w drzwiach. - powiedziała i oboje się zaśmiali. - Coś się stało? -spytała zmartwiona.
- Nie, absolutnie nic się nie stało. Chciałem tylko sprawdzić, czy wszystko w porządku i spędzić trochę czasu z Tobą sam na sam.
- Naprawdę nie musisz się tak o mnie martwić, już jest dobrze. - powiedziała, pocałowała Maknae w policzek i dodała - Dziękuję, że tak się troszczysz. Kocham Cię.
-Ja Ciebie też kocham, nawet nie wiesz jak bardzo. Źle się czuję jak widzę, że jesteś smutna, albo coś w tym stylu.
-Kochanie, nie przejmuj się, każdy ma te lepsze i te gorsze dni. - powiedziała i przytuliła się do chłopaka.
-Słuchaj... Dzisiaj planowaliśmy iść z chłopakami i Emily do kina. Nie miałabyś ochoty pójść z nami?
- Pewnie, z miłą chęcią. Macie już wybrany film?
-Nie, właśnie nie. Zdecydowaliśmy, że wybierzemy jak już będziemy w kinie. -zaśmiał się.
- Taemin... Co się stało? Widzę, że coś Ci jest. - Roksana spojrzała na Maknae i dodała -przecież wiesz, że możesz mi wszystko powiedzieć.
- Po prostu jestem śpiący...
- Trzeba było tak od razu. Połóż się, póki mamy jeszcze czas wolny.
- Chodzi o to, że nie mogę zasnąć.
-Czemu? Obejrzałeś coś?
- Nie... Od czasu śmierci Soehyun mam koszmary. Zawsze kończą się one tak samo... Śmiercią bliskiej osoby. Ja po prostu boję się zasnąć.
-Oppa... Czemu mi od razu nie powiedziałeś?
-Nie chciałem Cię martwić, masz inne zmartwienia na głowie niż to, że nie mogę zasnąć.
- Nawet nie wolno Ci tak mówić! Dobrze wiesz, że jesteś najważniejszy! Możesz mi mówić wszystko. Skoro się boisz sam spać, to zawsze możesz przyjść do mnie.
-Czyli mogę się teraz położyć u Ciebie?- zapytał i się lekko zarumienił.
- Oczywiście, że możesz. Jeśli nie masz nic przeciwko, to położę się z Tobą, bo też nie spałam w nocy i jestem trochę zmęczona. -uśmiechnęła się.
-Nie mam absolutnie nic przeciwko, skarbie. Dobranoc. - powiedział i pocałował dziewczynę.
-Dobranoc.-odwzajemniła pocałunek.
-Śpij dobrze. -powiedział z uśmiechem.
-Ty też. - odpowiedziała i wtuliła się w Maknae.
/ Bloondie :3 Mam nadzieję, że Wam się podobało? :) Sprawę mam taką małą, a mianowicie: czy jest ktoś, kto chciałby dostawać powiadomienia o nowym rozdziale? Jeśli tak, to proszę żeby każdy kto chce, napisał w komentarzu i podał link do swojego aska, fb, nr gg czy gdzie tam chcecie dostawać powiadomienia :) No, to na tyle z mojej strony :) Miłej niedzieli życzę :*

2 komentarze:

  1. Cudny rozdział ^^ Jest ogromna różnica między tym rozdziałem,a poprzednim ^^
    Taemin jest taki kochany <3 Uroczo ^^ Ach,ten Minho *wzdycha* xD
    W skrócie, cud,miód i orzeszki <3
    Pisz dalej bo coraz lepiej Ci to idzie, a ja nie mogę się już doczekać następnych rozdziałów ^^
    Hwaiting i weny życzę ^^
    PS.Powiadomienia o nowych rozdziałach będą u mnie mile widziane, wiesz gdzie mnie znaleźć ^^
    xoxo

    Ritsu
    Mianhae,że z anonima,ale mam pewne problemy z bloggerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie powiadamiam już od dłuższego czasu haha ^^ Ale tak, oczywiście, obiecuję, że będziesz powiadamiana z każdym nowym rozdziałem <33 Gomawo, Tobie również weny <33 Nie mogę się doczekać kiedy Ty dodasz jakąś notkę ^^ <33

      Usuń